METODE SI FORME DE FINANTARE

Pe fondul oricarei crizei financiare statistica spune ca oamenii, companiile,isi maresc implicarea sociala, îsi cresc contributiile pentru sustinerea unor cauze din comunitate: sociale, sportive, culturale, educationale.
De cele mai multe ori aceste contributii sunt oferite din profitul net al firmei sau chiar al patronului pentru a evita proceduri financiar-contabile, care, desi oferă anumite facilităti fiscale firmei, sunt percepute a fi birocratice si complicate.
Care sunt cele mai accesibile modalităti prin care o firmă poate să sprijine o cauza, de ce facilităti fiscale se poate bucura:

Sponsorizarea
Cea mai cunoscută formă de implicare socială este cea a sponsorizării prin care o companie oferă o anumită sumă de bani sau o cantitate de produse unei entităti non-profit. Este o modalitate foarte facilă prin care o firmă poate sustine o anumită cauză si care se bucură de deduceri fiscale.

Mecenatul
Atunci când firma doreste să facă un gest pur caritabil pentru a ajuta o persoană fizică, poate apela la un alt tip de rol, cel de mecenă. Ca si în cazul sponsorizării, poate oferi o sumă de bani sau bunuri materiale deductibile fiscal, însă fără a cere în schimb nimic persoanei respective.

Publicitatea
De multe ori evenimentele sau actiunile organizate de către organizatiile non profit se bucură de vizibilitate în rândul publicului larg dar si de mediatizare gratuită. O companie poate oferi sprijin financiar unei organizatii, ca parte a costurilor de publicitate.


Contract sponsorizare
Pentru toate companiile care doresc sa contribuie activ la indeplinirea scopului pentru care functioneaza asociatia noastra, se poate descarca modelul nostru al contractului de sponsorizare.

>>vezi model contract<<